Obra

• Gènere : Assaig
  • Data de publicació : 2018
  • Col·lecció : -

Recull de textos d’Antoni Gomila emprats per a presentacions, pregons, pròlegs o epílegs, lloances o demandes, en forma de discursos o articles de premsa i que, tal vegada, conformen l’hermenèutica del pensament gomilià sobre la vida.

Toni Gomila

• Nom : Toni Gomila
  • Data de naixement: 1973
  • Lloc de naixement : Manacor

Polifacètic personatge, es dedica al teatre de forma professional. En la seva trajectòria ha treballat amb els principals directors i companyies de les Illes, i amb la companyia Produccions de Ferro crea espectacles que des de la mallorquinitat més intensa cerquen la universalitat de les grans obres literàries. Combina el seu treball en el teatre amb sèries i documentals per a televisió, i col•laboracions en altres mitjans de comunicació, com la columna setmanal a diari Ara Balears. Aquest és el seu primer text editat i ha estat guardonat amb els premi Serra d’Or 2013 al millor text teatral en català, al Premi Jaume II del Consell de Mallorca i ha obtingut el Reconeixament de merits del premis de l’EMM 2013. Aixi mateis “Acorar” ha rebut, entre d’altres, 3 premis de l’ATAPIB, 4 de l’AAAPIB i la mencio especial als premis Ciutat de Barcelona, la nominacio als premis MAX i Butaca 2013.