ACTIVITATS AJORNADES

BENVOLGUTS, BENVOLGUDES,
Amb la finalitat de contribuir a la contenció del COVID-19 i atenent a les instruccions de les autoritats en relació a les mesures de prevenció, la Fundació Mallorca Literària ajorna les activitats programades per el propers mes, incloent visites de grup, conferències, recitals, rutes guiades, activitats educatives.

Esperam que tots estigueu a casa i pogueu cuidar-vos, esperant que aquesta situació tan insòlita es pugui resoldre el més aviat possible.
 Aquests dies, l'equip de la Fundació Mallorca Literària treballa des de casa. Mantenim tancats els museus però feim feina per continuar donant veu i presència a un dels recursos que sabem essencial: la literatura. Al llarg de les properes setmanes, romandrem ben actius a través dels canals digitals que ens permeten continuar fent de la lectura un plaer compartit.
 - Canal Mallorca Literària a Youtubehttps://www.youtube.com/channel/UCVDVi8fJdC3-xLDHvnuEL6g?view_as=subscriberHi trobareu vídeos de projectes com WoW Mallorca i l'Illa dels Tresors per recórrer la nostra illa a través de la paraula i la imatge.
També hi programarem regularment sessions de conferències i recitals en directe per streaming. En aquestes sessions serà factible establir un diàleg a través del xat, de manera que podrem fer tertúlia i comentaris.Subscriviu-vos al canal (és gratuït) i estareu ben informats del que hi vagi passant. E
  - Perfils de xarxes socialsFacebook / Twitter / InstagramSeguiu els diferents perfils de la Fundació a facebook, twitter i instagram per connectar amb continguts poètics, literaris, patrimonials i culturals.
Sabem que tot això no protegeix de cap virus, ni immunitza, però també estam convençuts que en moments de crisi, l'art i la paraula són més necessaris que mai per nodrir-nos d'il·lusió, de confiança i de vida.
  - Webs i continguts onlineProbablement ja ho sabeu, però tenim un caramull de continguts culturals ja disponibles a la xarxa. Potser en aquests dies de confinament trobeu moment d'explorar, trescar, i meravellar-nos amb tota la bellesa que la nostra terra aglutina.
Entrau, guaitau, i alenau...
 > Les veus literàries de Mallorca: Walking on Wordswww.walkingonwords.com
 > Una illa carregada de cultura: WoW Mallorcawww.wowmallorca.com
 > El Cançoner Popular recopilat per Rafel Ginardwww.canconerdemallorca.cat

> Una de les més completes compilacions online de poesia catalanawww.poeteca.cat
 > ...  i la màgia, el joc i l'aventura a la Illa dels TresorsUn joc interactiu, educatiu i gratuït pq compartiu amb els més petits l'experiència de descobrir els personatges fantàstics que habiten les llegendes de Mallorca.https://www.wowmallorca.com/ca/rutes/llegendes

Quedam a la vostra disposició, com sempre, a través del correu electrònic info@mallorcaliteraria.cat
Us desitjam salut i molt d'ànim, per a una promta recuperació!!Entre tots ho aconseguirem!

L'EQUIP DE LA FUNDACIÓ MALLORCA LITERÀRIA